עשרת הדיברות לניהול אופטימלי ונכון של קמפיין הפרסום ברשת האינטרנטית

13.11.2014
|
0 Comments
|

ניהול קמפיינים ברשת האינטרנט אינו שונה כלל מניהול מסע פרסום בשיווק המסורתי.

שתי האופציות מצריכות ניסיון וידע בתחום, כגון: אסטרטגיה שיווקית העומדת מאחורי המוצר/השירות, לרבות: קהל היעד, רמת החשיפה הנדרשת, מיתוג ועוד.

להלן המפתחות, שיתניעו וימנפו את המותג/השירות שלך:
1.מצא את מילות המפתח המרכזיות שתואמות למוצר/לשירות אותו אתה מעוניין לקדם, ניתן לבצע זאת בעזרת מחקר מילות מפתח.
2.בנה מודעות פרסום אפקטיביות ורלוונטיות, המצליחות להעביר את המסר לקהל המטרה, יש לשמור על קו שיווקי איכותי, יעיל וקליט בהתאם ליעדי הקמפיין.
3.חשוב על הגולש, הפנה את הקמפיין שלך לדף נחיתה מנצח או קטגוריות רלוונטיות בתוך האתר, שיעניקו לו חווית משתמש אופטימלית.
4.השתמש נכון ב – Sitelinks (תוספי מודעות), ברמת המיקום הגאוגרפי, מס’ טלפון של המפרסם, לשם מיקוד המודעות וקבלת תוצאות איכותיות יותר.
5.בדוק ובצע שינויים (אופטימיזציה) בקמפיין הפרסומי שלך באופן תדיר, היות והרשת בכלל והמתחרים שלך בפרט מתפתחים ומשתכללים כל העת
6.עקוב אחרי ביצועי הקמפיין שלך, הטמע קוד המרה למעקב אחר הלידים המתקבלים ממסע הפרסום והערכת החזר ההשקעה.
7.פרוץ דרך והשתמש בכלים חדשניים לדוגמת ה Remarketing –(שיווק מחדש), כבאנר, שעוקב אחר הלקוחות שלך גם כשהם גולשים באתרים של אחרים ומתחרים.
8.שכלל את מסע הפרסום שלך והשתמש בסרטונים מיוחדים המקדמים באופן ויזואלי את המוצר/שירות שלך ברשת ה YouTube.
9.פרסם במדיה המשלימה של Google הרשת החברתיות, Facebook, LinkedIn ותגיע לקהל מטרה איכותי ומפולח יותר.
10.עשה שימוש בכלים הסטטיסטיים אותם מעמידה Google במיוחד בשבילך ובהם ניתן בכל רגע נתון לקבל תוצאות בזמן אמת על אפקטיביות מסע הפרסום שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>