Be Social איתנו

הרשתות החברתיות כבשו את העולם והעשירו את עולמנו במידע זמין ונגיש, עסקים רבים הבינו את החשיבות בנוכחות פרסומית והחלו להשקיע תקציבי פרסום לטובת הגעה לקהלים הנמצאים ברשתות החברתיות, אז מה היא בעצם החשיבות ולמי מתאים לפרסם ב Facebook ו LinkedIn?

למה Facebook?
רשת ה – Facebook הינה האתר ה – 3 בגודלו בעולם, רק בישראל גולשים כ – 3 מיליון גולשים.
יתרונות:
*פרסום מתבצע לגולשים בשעות הפנאי שלהם.iconfacebook
*יכולת להגיע לקהל מפולח ומדויק בפרמטרים של תחומי עניין שונים.
*יצירת מעורבות עם קהל היעד שלך על בסיס קבוע.
*מודל הפרסום מאפשר חשיפה רחבה ושליטה מלאה בתקציב המתאים לצרכיו של המפרסם.
כלים פרסומיים:
*קידום ממומן – בשיטת ההקלקה או החשיפה במודעות טקסט עם תמונה בתפריט הצד או מודעות טקסט בלבד בראש הדף או קידום
*פוסטים לקבלת לייקים.
*עמוד עסקי – עדכון פוסטים, פעילויות חברתיות: תחרויות, פיתוח אפליקציות.
*פורמטים של מודעות לגולשים באפליקציה במובייל.

למה LinkedIn?
רשת ה – LinkedIn הינה רשת חברתית עסקית, שרשמה זינוק מרשים של 23% השנה. מושכת יותר גברים מנשים 56.5% לעומת 43.5% בהתאמה ואלה נמצאים בה יותר, עם זמן שהייה ממוצע של 26 דקות.
יתרונות:
*פילוח קהל היעד במדויק, לפי מספר קריטריונים, כמו: דרגה בארגון, אזור גיאוגרפי, תחום עיסוק ועניין.
*ניתן לפרסם במקומות שלא נראים כמו פרסומת, לדוגמא בחלק העליון של הדף.linkedin
כלים פרסומיים:
*קידום ממומן – בשיטת ההקלקה או החשיפה במודעות טקסט עם תמונה בתפריט הצד או מודעות טקסט בלבד בראש הדף.