הטיפ עלינו

יש לך עסק המוכר מוצר או שירות וכמו רבים מעמיתך, החלטת שעל מנת לקדם ולהתקדם עליך למצוא דרך למנף את העסק לרווחים והצלחה.

אחת הדרכים היא באמצעות פרסום, חשיפת העסק לקהל היעד הפוטנציאלי שלך. זו בהחלט משימה לא קלה, בחירת צינור פרסום אופטימלי, שתביא את התוצאות המיוחלות.

לאחר סקר מדוקדק ובחינת החלופות, הפור נופל על פרסום ברשת האינטרנט המוכתר כהדבר הבא, הכלי משדר חדשנות, נשמע משתלם וכמובן, כל המתחרים כבר שם.

כל שנותר הוא למצוא חברה המתמחה בתחום, לשכור את שירותיה ולהתחיל למקסם רווחים. כאן בעצם נגמרת האידיליה ומתחיל האתגר האמיתי , התהליך הינו מורכב מאד ואף מסובך מכפי שהוא נתפס.

שוק הדיגיטל התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות. כיום ניתן למצוא חברות רבות, הצצות כפטריות אחרי הגשם ומתחרות על לב וכיס הלקוחות עם הצעות שונות ומשונות לנוכחות ופרסום ברשת.

על מנת לפתור את הדילמה, הבלבול וכאב הראש יש לבצע שלושה צעדים עיקריים, שיקרבו אותך לפתרון הראוי והרצוי ויהפכו את הסיטואציה לחוויית שירות קלה ונעימה:

1.אתר העסק – אם קיים אתר יש לוודא את תקינותו בכל הנוגע למערכת ניהול התוכן שלו. אתרים רבים המצויים בשוק מיושנים ואינם מותאמים לדרישות של מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. ניתן לקחת אתר קיים ולשדרג אותו, כמובן שזה תלוי ברמה שלו. באם האתר מיושן או שאין כלל אתר, יש לפנות לחברה, המתמחה בבניית אתרים ומציעה מערכת ניהול תוכן ידידותית למנוע החיפוש של גוגל, קיימת בחירה בין אתר עם עיצוב תבניתי ובין אתר המעוצב אישית , שמחירו יכול להגיע אף לכפול מהאתר הפשוט יותר. קיימות עלויות נוספות של אחסון שרת ברשת, אך מדובר על עשרות שקלים בודדים בחודש.
2.קידום ברשת – לאחר שיצרת אתר “מושלם” וידידותי לגוגל, זה הזמן לצעוד קדימה ולבצע החלטה חשובה לא פחות לגבי פרסום וקידום האתר ברשת. כפי שכבר נכתב, חברות קידום אתרים רבות מציעות לקדם את העסק שלך במגוון צורות ומחירים. בבואך לבחור חברה לשם התקשרות, עליך לוודא מספר דברים:
א.תמהיל המוצרים – שמציעה החברה יעלה בקנה אחד עם הדרישות הפרסומיות שלך, כגון: האם אתה זקוק לקידום ממומן או אורגני, פרסום בFacebook או LinkedIn.
ב.לקוחות של החברה – חשוב לדרוש מהחברה שאתה שוקל להתקשר עימה, רשימת לקוחות עדכנית כולל עבודות ודוגמאות, שנעשו בפועל. ניתן לבקש אף לדבר עם לקוחות לשם תשאול על איכות השירות של החברה הנבדקת.
ג.אל תקנה “חתול בשק” – חברות רבות נוהגות להבטיח ללקוח מיקומים ראשונים בגוגל, אל תתפתה להאמין בכך, היות ודירוג גבוה תלוי בפרמטרים רבים שאולי אינך מודע להם. החל מהתקינות הטכנית של האתר ועד שילוב האתר ברשתות חברתיות.
3. תחזוקה מתמדת – הגעת לנחלה עם אתר עסק ידידותי לגוגל וקידום, שממקם אותך בדירוגים גבוהים במילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך, ללא ספק מצב אופטימלי אך אל תטעה, העבודה לא באה לסיומה, יש להזין ולעדכן באופן תמידי תכנים לאתר, להיות ער לשינויים ולחידושים ברשת ולהקדים ליישם אותם הלכה למעשה וכל זאת כדי שהאתר יישאר תקין טכני ורלוונטי לגולש.

הצעדים שביצעת אמורים לתת לך את המענה הדרוש ולהביאך לתוצאות המקוות וכמובן, להתחבר למטרות העסקיות שלך, שבראשן מקסום הרווחים וחתירה להצלחה לאורך זמן.